DIT DOEN WE

linkmakers helpt de B2B sector de kracht van LinkedIn te benutten.

Wij geloven namelijk in de kracht van LinkedIn. En met ons ruim 6 miljoen Nederlanders. Dat biedt kansen om nieuwe klanten te vinden of om bijvoorbeeld de reputatie van de organisatie te verbeteren. linkmakers helpt de B2B sector deze kansen te benutten.

Lees hieronder wat we doen. We vertellen je er graag persoonlijk meer over. Neem daarvoor contact met ons op.

Super bedankt dat jullie mijn LinkedIn profiel helemaal hebt vernieuwd zonder dat ik wat heb hoeven doen. Super vette banner ook!
Eljero Elia, Profvoetballer
Ik ken linkmakers vanuit de samenwerking tussen BVO De Graafschap en linkmakers. Zij hebben daarbij De Graafschap LinkedIn als commercieel instrument laten inzetten. Concreet heeft dit de Business Club van De Graafschap nieuwe leden opgeleverd. Vooraf stond ik er wat sceptisch tegenover maar ik ben positief verrast. Ik raad een ieder dan ook aan in gesprek te gaan met de heren van linkmakers.
Henk Bloemers, Commercieel Directeur, De Graafschap
linkmakers heeft een workshop verzorgd voor jonge student-ondernemers tijdens de Wil-Ondernemen-Week van de Radboud Universiteit. Ze hebben rustig en duidelijk uitleg gegeven over de kracht van netwerken en de juiste aanpak om deze te benutten. Open voor vragen, kennis van zaken en heel plezierig in de omgang zijn de termen die de workshop het best omschrijven. De deelnemers waren zonder uitzondering zeer positief over deze bijdrage
Nanne Migchels, Professor, Radboud Universiteit
De zeer persoonlijke en proactieve werkwijze van linkmakers heeft ons nieuwe inzichten gegeven in onze marketing en sales activiteiten en heeft direct geleid tot goede leads. Over de periode dat we samenwerken ben ik dan ook positief!
Loek Pos, Directeur, Positif
Ik heb de samenwerking in de afgelopen periode met jou/linkmakers als erg inspirerend ervaren. Sinds onze kennismaking is er op LinkedIn gebied, dankzij jullie expertise, veel gebeurd: het aantal zakelijke contacten is gescreend waardoor tweede-lijnscontacten eerstelijns geworden zijn, platform LACH heeft een eigen LinkedIn pagina waarbij in korte tijd veel nieuwe contacten aangesloten zijn. Ook heeft linkmakers bijgedragen aan het succes van het eerste Achterhoekse Ondernemers Festival door de heldere praktische kennissessies aan de deelnemers om LinkedIn gebruiksvriendelijker maar zeker ook krachtiger te maken. Dank voor de prettige samenwerking.
Kitty Tenten, Initiator Achterhoek ondernemersfestival