LinkedIn Advertising

Bereik 6 miljoen Nederlanders, 62 miljoen Europeanen en 400 miljoen professionals wereldwijd. Ieder type professional is aanwezig en kan bereikt worden op LinkedIn. Het kan ook blijken dat adverteren niet de beste manier is om je doel te bereiken. Daar zullen we altijd eerlijk in zijn en je voorzien van het beste advies.

Relevante advertenties beginnen met het kennen van je doelgroep. We zien adverteren als een aanvulling en vervolg op een gedegen content strategie. Dat betekent dat de zakelijke interesses van jouw doelgroep de basis vormen voor succesvol adverteren op LinkedIn.

Een keertje vrijblijvend sparren? Neem contact met ons op.

Contact
0
Miljoen Nederlanders
0
Miljoen Europeanen
0
Miljoen Professionals Wereldwijd
Super bedankt dat jullie mijn LinkedIn profiel helemaal hebt vernieuwd zonder dat ik wat heb hoeven doen. Super vette banner ook!
Eljero Elia, Profvoetballer
Ik ken linkmakers vanuit de samenwerking tussen BVO De Graafschap en linkmakers. Zij hebben daarbij De Graafschap LinkedIn als commercieel instrument laten inzetten. Concreet heeft dit de Business Club van De Graafschap nieuwe leden opgeleverd. Vooraf stond ik er wat sceptisch tegenover maar ik ben positief verrast. Ik raad een ieder dan ook aan in gesprek te gaan met de heren van linkmakers.
Henk Bloemers, Commercieel Directeur, De Graafschap
linkmakers heeft een workshop verzorgd voor jonge student-ondernemers tijdens de Wil-Ondernemen-Week van de Radboud Universiteit. Ze hebben rustig en duidelijk uitleg gegeven over de kracht van netwerken en de juiste aanpak om deze te benutten. Open voor vragen, kennis van zaken en heel plezierig in de omgang zijn de termen die de workshop het best omschrijven. De deelnemers waren zonder uitzondering zeer positief over deze bijdrage
Nanne Migchels, Professor, Radboud Universiteit
De zeer persoonlijke en proactieve werkwijze van linkmakers heeft ons nieuwe inzichten gegeven in onze marketing en sales activiteiten en heeft direct geleid tot goede leads. Over de periode dat we samenwerken ben ik dan ook positief!
Loek Pos, Directeur, Positif
Ik heb de samenwerking in de afgelopen periode met jou/linkmakers als erg inspirerend ervaren. Sinds onze kennismaking is er op LinkedIn gebied, dankzij jullie expertise, veel gebeurd: het aantal zakelijke contacten is gescreend waardoor tweede-lijnscontacten eerstelijns geworden zijn, platform LACH heeft een eigen LinkedIn pagina waarbij in korte tijd veel nieuwe contacten aangesloten zijn. Ook heeft linkmakers bijgedragen aan het succes van het eerste Achterhoekse Ondernemers Festival door de heldere praktische kennissessies aan de deelnemers om LinkedIn gebruiksvriendelijker maar zeker ook krachtiger te maken. Dank voor de prettige samenwerking.
Kitty Tenten, Initiator Achterhoek ondernemersfestival